loading...
تفریح برتر
لینک باکس ما حمایت کنید

آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 767 دوشنبه 11 فروردین 1393 نظرات (0)
"\"حشره‌های"
زنبورها در گرده‌افشانی و تولید عسل برای احیا ذائقه ما، تشخیص محل مین، پرواز تا بلندترین کوه‌ها و شناسایی آلودگی فوق‌العاده هستند.

 به گزارش فارس، زنبورها در گرده افشانی و تولید عسل برای احیا ذائقه ما، تشخیص محل مین، پرواز تا بلندترین کوه‌ها و شناسایی آلودگی فوق‌العاده هستند و زنبورهای عسل قادر به انجام کارهایی هستند که شاید تا‌کنون نمی‌دانستید.

 

"\"اخبار"

 

"\"اخبار"

 

زنبورها قادر به شناسایی مزارع گل‌های مغناطیسی هستند و با الکتروهایی که از گل‌ها دریافت می‌کنند می‌فهمند که قبلا شهد آن استفاده شده است.

 

"\"اخبار"

 

آنها تا 30 برابر قادر به مقاومت در برابر لرزش گل‌ها در موقع خارج کردن گرده‌ها هستند.

 

"\"اخبار"

 

زنبورهای عسل قادر به شناسایی مین‌های زمینی هستند؛ آنها بو را تا 4.5 کیلومتر تشخیص می‌دهند.

 

"\"اخبار"

 

آنها مانند کارآگاهان زیستی قادر به شناسایی آلودگی هستند.

 

"\"اخبار"

 

محققان در تحقیقاتی کشف کرده‌اند که زنبور عسل قادر است تا 9 هزار متر و حتی بالاتر از قله اورست پرواز کنند.

 

"\"اخبار"

 

آنها قادر به حمل گرده‌های جمع‌آوری شده تا نصف وزن خود هستند.

 

"\"اخبار"

 

زنبورهای عسل از قوانین فیزیکی برای ساخت لانه خود استفاده کرده و آنها را به شکل مدور و شش ضلعی می‌سازند و در آخر قادرند تمام شب را بیدار بمانند.

Admin بازدید : 262 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

 

سکوت سنگین افسران پلیس آگاهی نشان می داد سنگینی غمی بسان کوه ها را بر شانه های مرد جوان که جرات بازگویی ابعاد حادثه شوم را نداشت، احساس می کنند….

به فاصله کمی از او، زن جوان همانند انسان مسخ شده ای تنها به کف اتاق خیره شده بود و جملات نامفهومی را یکی پس از دیگری زیر لب بازگو می کرد. زن جوان جرات نگاه کردن به چهره شکسته شوهرش را نداشت و مدام آرزوی مرگ می کرد.

به فاصله کمی از آنها ۳ متهم که در نگاهشان شرارت موج می زد، با دستبندی که به دستشان قفل شده بود بخوبی می دانستند که از انسان بودن تنها نام آن را به همراه دارند….

Brutal rape of a woman in front of her husband photos1 تجاوز بی رحمانه به یک زن در مقابل شوهرش
● شروع یک ماجرای تلخ

در یکی از روزهای بهمن سال گذشته مردی همراه همسر خود پس از حضور در کلانتری ۱۷۱ در حالی که هر دو بشدت مجروح بودند، با ارائه شکایتی بیان کردند که از سوی ۴ نفر که ۲ نفر از آنها نقاب به صورت داشتند مورد حمله قرار گرفته و اموالشان به سرقت رفته است.

مرد شاکی در اظهارات خود گفت: وقتی به اتفاق همسرم به شهرری می رفتیم در حوالی بهشت زهرا (س) ۲ جوان را که یک گالن خالی در دست داشتند و از خودروهای عبوری درخواست بنزین می کردند، دیدیم.

با دیدن آنها توقف کردیم، اما به یکباره از سوی این دو جوان و ۲ نفر دیگر که نقاب به صورت داشتند مورد حمله قرار گرفتیم و آنها پس از ضرب و جرح من و همسرم، با سرقت مقادیری پول، اسناد و مدارک متواری شدند.

به دنبال این شکایت، پرونده ای از سوی ماموران کلانتری ۱۷۱ تشکیل و برای پیگیری و تحقیقات تخصصی به پایگاه نهم پلیس آگاهی ارسال شد.

پس از چند روز و بهبود نسبی وضعیت زن و مرد شاکی و دعوت از آنها، افسر آگاهی در تحقیقات متوجه اظهارات ضد و نقیض زن و مرد شاکی شد تا این که آنها راز جنایت شوم ۴ متهم را فاش کردند.

مرد شاکی در اظهارات خود گفت: وقتی به قصد در اختیار قرار دادن بنزین به ۲ نفر که در حاشیه جاده ایستاده بودند خودرو را متوقف کردم، به یکباره از سوی ۲ مرد جوان و ۲ نفر دیگری که در محدوده جنگلی اطراف بهشت زهرا مخفی شده بودند، مورد حمله قرار گرفتم و آنها پس از ضرب و جرح من، همسرم را مقابل چشمانم مورد آزار و اذیت قرار دادند و از اقدام شیطانی خود فیلمبرداری کردند و سپس متواری شدند.

● تحقیقات ویژه

به دنبال این اظهارات تکان دهنده یک تیم ویژه از ماموران پلیس آگاهی جستجوی گسترده خود را در این ارتباط آغاز کردند و با بهره گیری از اطلاعات مردمی متوجه شدند فیلم تهیه شده از زن قربانی در جنگل های اطراف بهشت زهرا، در میان برخی از اتباع افغانی که در منطقه حضور دارند، منتشر شده است.

با به دست آمدن این سرنخ و اطلاعات بعدی، ماموران ابتدا چند تبعه افغان را دستگیر کردند که در تحقیق از آنها مشخص شد این جنایت شوم از سوی ۴ متهم به نام های قادر، عصمت، مسعود و حامد صورت گرفته است که آنها نیز تابعیت افغانی دارند.

● ردپا

با گزارش موضوع به قاضی پرونده، دستور دستگیری این تبهکاران صادر شد و ماموران در اولین اقدام خود پس از جستجوی گسترده در منطقه ابتدا ۲ نفر از متهمان به نام های قادر و عصمت را دستگیر کردند.

با دستگیری این دو متهم، مشخص شد ۲ نفر دیگر از این تبهکاران پس از اطلاع از دستگیری همدستان خود، متواری شده اند.

ماموران در مرحله بعدی رد پای یکی از متهمان را در سمنان شناسایی کردند و با اعزام یک تیم عملیاتی به این شهرستان، مشخص شد این متهم ساعتی قبل از حضور ماموران بار دیگر به تهران بازگشته تا پس از خداحافظی با بستگان خود، از کشور خارج شود.

با به دست آمدن این اطلاعات، ماموران سومین متهم (حامد) را در منطقه نعمت آباد تهران دستگیر کردند و مشخص شد سومین مجرم بلافاصله پس از اطلاع از دستگیری همدستانش، از کشور خارج شده است.

● اعتراف به چندین جرم مشابه

گزارش خبرنگار حاکی است، با تحقیق از ۳ تبهکار شیطان صفت و در بررسی تلفن همراه آنها، فیلم سیاه ضبط شده از زن قربانی کشف شد.

این متهمان با اعتراف به ۵ فقره جرم مشابه اعتراف کردند با این شیوه زنان و دختران را مقابل چشم بستگانشان مورد آزار و اذیت قرار داده اند. بررسی این اعترافات نشان داد شاکیان به صرف حفظ آبروی خود از ارائه شکایت به مراجع قضایی و انتظامی صرف نظر کرده اند.

در مرحله بعدی از تحقیقات نیز معلوم شد این تبهکاران بیش از ۶۰ فقره سرقت همراه با ضرب و جرح داشته اند.

متهمان درباره سرقت ها نیز گفتند که پس از کمین در تاریکی و اطراف پل های زیرگذر، هنگامی که یک خودرو قصد عبور از زیرگذر را داشت، با سنگ به خودروها حمله می کردند و هنگامی که راننده توقف می کرد با حمله به آنها و ضرب و جرح، اموالشان را به سرقت می بردند.

گزارش حاکی است پس از اعترافات اعضای این باند شیطانی، پرونده به شعبه ۷۷ دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد و پس از تحقیقات مقدماتی هر سه متهم با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

● تهدید به قتل

آخرین خبرها از این پرونده تکان دهنده حاکی است پس از شکایت زوج جوان، از روز گذشته یک شرور که در زندان از سوی متهمان اجیر شده است پس از آزادی از زندان به دفعات با تلفن شاکی تماس گرفته و آنها را تهدید کرده است در صورتی که شکایت خود علیه متهمان را پس نگیرند، اقدام به قتل آنها و آتش سوزی منزلشان خواهد کرد.

با گزارش موضوع از سوی شاکیان پرونده، تحقیق در این زمینه نیز آغاز شده است

 

Admin بازدید : 172 سه شنبه 27 اسفند 1392 نظرات (0)

 

رئیس اتحادیه کشوری فروشندگان طلا و جواهر با اشاره به کاهش قیمت هر اونس طلا تا 1361دلار گفت : نرخ سکه بهار آزادی طرح قدیم و جدید امروز سه شنبه یکسان و 965 هزار تومان است.

محمد کشتی آرا در مصاحبه با رادیو اقتصاد گفت : هر قطعه نیم سکه 505 هزار تومان ، ربع سکه 285 هزار تومان و سکه های یک گرمی هم 197 هزار تومان فروخته می شود.

کشتی آرای افزود : قیمت هر گرم طلای 18عیار 98 هزار و 500 تومان است.

کشتی آرای افزود: این نرخ ها در مقایسه با دیروز کاهش نشان می دهد و پیش بینی می شود با توجه به کاهش تقاضا این روند ادامه یابد.

وی در ادامه با بیان سکه غیر بانکی نداریم ، تصریح کرد : شهروندان برای خرید سکه و طلا حتما به واحدهای دارای مجوز مراجعه کنند.

کشتی آرای افزود : ضرب سکه ها با بانک مرکزی است و غیر از ان تخلف محسوب می شود.

Admin بازدید : 336 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (0)

چند

سال قبل از ازدواجش ۳۵۰۰ پوند هزینه کرد تا با استفاده از عمل جراحی ،

سینه های بزرگتری داشته باشد، وی از ایمپلنتهای ساخته شده توسط یک شرکت

فرانسوی استفاده کرد که طبق آمار ۱۵ تا ۳۰% احتمال پارگی و نشت سیلیکون از

آنها وجود داشت



زمانیکه

“لوسی” متوجه شد ” لونا” دختر ۱۸ ماهه اش دچار سرطان شده است در پی یافتن

علت این واقعه بود و زمانیکه فهمید کاری که خودش چند سال پیش انجام داده

باعث این اتفاق ناگوار شده است بشدت احساس گناه کرد.













به گفته پزشک معالج این کودک، تغذیه او با شیر مسموم شده توسط سیلیکون تا حدود زیادی امکان دارد باعث بیماری او باشد.

اگرچه

پزشکان به دلیل عدم اطمینان ۱۰۰% همچنان از انتشار حقیقت در این رابطه

خودداری می کنند اما گفته می شود علت اصلی سرطان خون در این کودک ۱۸ ماهه

مسمومیت تدریجی وی توسط تغذیه با شیر مادر است.

“لوسی”میگوید

بهتر است جراحان زیبایی وجود این احتمالات پر خطر و جبران ناپذیر را قبل

از انجام عمل به فرد متقاضی گوشزد کنند، تا با توجه به اینکه انجام عملهای

جراحی این چنینی در میان زنان محبوبیت بیشتری دارد از احتمال بروز حوادث

مشابه جلوگیری شود.

Admin بازدید : 187 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بخشنامه افزایش دستمزد سال 93 کارگران را ابلاغ کرد.

در ابلاغیه علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی آمده است: شورای عالی کار با حضور نمایندگان سه گروه (دولت، کارفرمایان و کارگران) در جلسه مورخ 1392/12/23 پس از بحث و بررسی راجع به تعیین حداقل مزد سال 1393، در اجرای ماده 41 قانون کار و با در نظر گرفتن مصالح کارگران در انطباق هرچه بیشتر میزان درآمد آنان با سطح معیشت و همسو با سیاست های دولت در راستای تثبیت، حفظ و توسعه اشتغال موجود و همچنین با توجه به مقتضیات بنگاه های تولیدی و کارفرمایان و شرایط اقتصادی جامعه موارد زیر را به جامع و اتفاق آرا مورد تصویب قرار داد.

1- از اول سال 1393 حداقل مزد روزانه با نرخ یکسان برای کلیه کارگران مشمول قانون کار (اعم از قرارداد دایم یا موقت) مبلغ 202.970 ریال (دویست و دو هزار و نهصد و هفتاد ریال) تعیین می گردد. همچنین از اول سال 1393 سایر سطوح مزدی نیز روزانه 12 درصد مزد ثابت یا مزد مبنا (موضوع ماده 36 قانون کار) به اضافه روزانه 21110 ریال به نسبت آخرین مزد در سال 1392 افزایش می یابد.

تبصره: با اعمال افزایش این بند مزد شغل کارگران مشمول طرح های طبقه بندی مشاغل مصوب وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی  و نیز مزد ثابت سایر کارگران نباید از مبلغ 202.970 ریال (دویست و دو هزار و نهصد و هفتاد ریال) بند (1) کمتر شود.

2- به کارگرانی که در سال 1393 دارای یک سال سابقه کار شده و یا یک سال از دریافت آخرین پایه سنواتی آنان گذشته باشد روزانه مبلغ 5000 ریال نیز به عنوان پایه (سنوات) پرداخت خواهد شد.

تبصره1: پرداخت مبلغ مربوط به پایه سنواتی کارگران مشمول طرح های طبقه بندی مشاغل مصوب وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با در نظر گرفتن رقم فوق الذکر برای گروه یک با توجه به دستورالعمل و جدول اعلامی توسط اداره کل روابط کار و جبران خدمت صورت می گیرد.

تبصره 2: به کارگران فصلی به نسبت مدت کارکردشان در سال 1392، میزان مقرر در این بند یا تبصره یک آن حسب مورد تعلق خواهد گرفت.

تبصره2: بر اساس مصوبه مورخ 1392/12/23 شورای عالی کار و در راستای تقویت مهارت محوری و بهره مندی تمامی کارگران و در نتیجه رضایتمندی کارگران با سابقه، از ابتدای سال 1393 همه کارگران دارای قرارداد دائم و موقت مشمول قانون کار که دارای یک سال سابقه کار شده و یا یک سال از دریافت آخرین پایه (سنوات) آنان در همان کارگاه گذشته باشد، اعم از اینکه حق سنوات یا مزایای پایان کار خود را تسویه حساب کرده باشند یا خیر، مشمول دریافت پایه (سنوات) خواهند بود.

تبصره 3: براساس مصوبه مورخ 1387/7/21 شورای عالی کار و در جهت افزایش رضایتمندی کارگران و کارفرمایان و به منظور تثبیت و تسری به تمامی کارگران اعم از دائم و موقت مقرر شد از ابتدای سال 1393 کمک هزینه اقلام مصرفی خانوار به عنوان مزایای رفاهی و انگیزه ای موضوع تبصره 2 ماده 36 قانون کار بابت هر کارگر (اعم از متاهل و مجرد) ماهانه مبلغ 800000 ریال از سوی کارفرمایان به آنان پرداخت گردد.

4- ضوابط مربوط به چگونگی نحوه اعمال افزایش مقرر در بند (1) و تبصره یک بند (2) در کارگاه هایی که دارای طرح طبقه بندی مشاغل می باشند و نیز در مورد کارگران کارمزدی و همچنین چگونگی ارتقاء طبقه شغلی به موجب دستورالعمل های اداره کل روابط کار و جبران خدمت خواهد بود.

5- مقررات این مصوبه شامل حال دانش آموزان و دانشجویانی که در ایام تعطیلات تابستانی در سال 1393 به طور موقت در کارگاه ها اشتغال می یابند، نخواهد شد.

6- واحدهای مشمول قانون کار به منظور ایجاد رابطه هر چه بیشتر مزد و مزایا با بهره وری و تولید و ایجاد انگیزه بیشتر در بین کارکنان خود، علاوه بر اجرای این مصوبه می توانند نسبت به افزایش و برقراری مزایا در قالب موافقت نامه های کارگاهی و پیمان های دسته جمعی و پس از تایید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اقدام نمایند.

Admin بازدید : 312 شنبه 24 اسفند 1392 نظرات (0)

 

مهدی رحمتی، حنیف عمرانزاده، پژمان نوری و علیرضا نیکبخت واحدی چهار بازیکنی بودند که امروز به همراه امیر قلعه نویی در مجتمع خیریهای که به مناسبت ایام نوروز هر ساله تشکیل می شود شرکت کرده و برای حاضرین صحبت کردند.

در این مجتمع خیریهغرفههای فروش مایحتاج فصل بهار و عید نوروز تشکیل شده بود و طی آن استقلالیها پس از بازدید از این مؤسسه آنجا را ترک کردند.

 

 

Admin بازدید : 277 شنبه 24 اسفند 1392 نظرات (0)

 

aبا وجود اختلاف نظر مسئولان دولت تدبیر و امید در تعیین ساز و کار عرضه بنزین در سال 93، اما 29 اسفند امسال سهمیه بنزین 400 تومانی خودروهای شخصی، عمومی و خدماتی بدون هیچگونه تغییری در سهمیه واریز خواهد شد.

همزمان با افزایش گمانه زنی های مسئولان مختلف دولتی درباره سرنوشت قیمت و نحوه عرضه بنزین در سال 93، دولت تصمیم گرفته است که برای فروردین ماه سال آینده 60 لیتر سهمیه بنزین با قیمت نیمه یارانه‌ای 400 تومانی را به کارت‌های هوشمند سوخت واریز کند.

پیگیری ما از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور حاکی از آن است که سهمیه بنزین نیمه یارانه‌ای فروردین ماه تا ساعت 24 بامداد پنج شنبه 29 اسفند ماه به کارت‌های هوشمند سوخت خودروها واریز می‌شود.

فروردین ماه سال آینده هر لیتر بنزین نیمه یارانه‌ای با قیمت 400 تومان و بنزین آزاد با نرخ 700 تومان عرضه می‌شود، ضمن آنکه 25 لیتر بنزین به کارت سوخت موتورسیکلت‌‌ها با نرخ نیمه یارانه‌ای اختصاص می یابد.
 
همچنین در نخستین ماه فصل بهار سهمیه بنزین آزاد خودروهای شخصی بدون محدودیتی، در صورت اتمام سهمیه بنزین نیمه یارانه‌ای 400 تومانی خودروها از طریق کارت هوشمند سوخت خودرو قابل برداشت است.

از سوی دیگر، با وجود افزایش ظرفیت تولید و ذخیره سازی بنزین در سطح کشور، با مخالفت وزارت نفت اختصاص سهمیه ویژه بنزین نوروزی منتفی شده است.

در این بین با وجود قطعی شدن افزایش قیمت بنزین برای سال 93 هنوز اختلاف نظرهایی بین مسئولان دولتی در نحوه ساز و کار عرضه بنزین وجود دارد.

محمدباقر نوبخت سخنگوی اقتصادی دولت تدبیر و امید هفته جاری با بیان اینکه درباره ادامه نظام سهمیه‌بندی بنزین در حال تصمیم‌گیری نهایی هستیم، گفته است: از طرف دیگر کارشناسان می‌گویند در صورت دو نرخی شدن قیمت، فساد زیادی ایجاد می‌شود و اگر به سمت تک نرخی شدن پیش برویم سهمیه چندان معنا نخواهد داشت.

در همین حال محمد شریعتمداری معاون رئیس جمهور در پیامی نسبت به اخبار منتشر شده در خصوص تک نرخی شدن قیمت بنزین واکنش نشان داد و بیان کرد: اینکه سخنگوی دولت صحبت از احتمال تک نرخی شدن قیمت بنزین کرده اند منظورشان این بوده که در جمع پیشنهادات مختلف به عنوان یکی از گزینه ها چنین پیشنهادی هم وجود دارد.

شریعتمداری، تاکید کرده است: ملت شریف باید بدانند که درهر صورت سهمیه بنزین موجود در کارت‌های سوخت بدون محدودیت خاص در کارتهایشان معتبر است.

این در حالی است که پیش از این بیژن زنگنه وزیر نفت از آمادگی مجموعه وزارت نفت برای عرضه بنزین تک نرخی برای سال 93 خبر داده بود.

در حال حاضر بنزین به صورت 2 نرخی شامل بنزین معمولی یارانه ای 400 تومان، بنزین معمولی آزاد 700 تومان، بنزین سوپر نیمه یارانه ای 500 تومان و بنزین سوپر آزاد 800 تومان در سطح جایگاه‌های کشور عرضه می‌شود.

با این وجود پیش بینی می‌شود از بهار سال آینده برای نخستین بار پای بنزین 1000 تومانی به جایگاه‌های سوخت کشور باز شود.

Admin بازدید : 254 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

 

امین حیایی بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر گفت: نوروز امسال در سریال "خوب، بد، زشت" به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی علیرضا سبط محمدی به ایفای نقش "بهادر" می‌پردازم.

وی در خصوص نقش "بهادر" گفت: "بهادر" به عنوان پسری شرور سر ناموس و غیرت همیشه در حال دعوا است و در این میان عاشق دختری به نام مرجان با نقش آفرینی نیلوفر خوش خلق می‌شود و برای پدر مرجان خانواده از هر چیزی مهمتر است اما چون بهادر خانواده‌ای از هم پاشیده دارد تمام سعی خود را برای حل مشکلات خانواده انجام می‌دهد و در این میان دچار مشکلاتی می‌شود.

حیایی در ادامه داد: "خوب، بد، زشت" از جمله کارهای خاص است. فیلمنامه جذاب بابک کایدان و تلاش کارگردان مجموعه دست به دست هم داده تا کنار کار بسیار خوب عوامل حرفه‌ای و متعهد به کار یک اتفاق خوب را در حوزه طنز موقعیت شاهد باشیم.

بازیگر کما افزود: استفاده کارگردان از بازیگران خوب و کار بلد مانند "حسین محب اهری"، "محمد کاسبی" "بهنوش بختیاری" "بهاره رهنما" "مهدی سلوکی" "سوسن پرور" و دیگر دوستان از نقاط برجسته کار است.

حیایی اظهار داشت: نقش اصلی فیلم محوریت اصلی فیلم را بر عهده دارد و با همه بازیگران مجموعه در تماس است بنابراین باید بتواند روابط را دربیاورد.

این بازیگر تصریح کرد: ما به هم به صورت متقابل کمک می‌کنیم تا نقش‌ها را پیدا کنیم. وقتی من در پیدا کردن نقش به بازیگر مقابلم کمک می‌کنم با هم ارتباط خوب پیدا کرده و در نتیجه سکانس بهتری گرفته می‌شود چون در نهایت خروجی کار مهم است نه اینکه هرکس تنها سعی کند خورش خوب نقش آفرینی کند.

وی در خصوص ایفای نقش در مقابل نیلوفر خوش خلق گفت: احساس خوبی دارم که همسرم در کنارم به نقش آفرینی می‌پردازد زیرا با او راحت‌تر در بازی ارتباط برقرار می‌کنم.

بازیگر شام عروسی عنوان کرد: امیدوارم مردم نتیجه تلاش و انرژی عوامل را ببیند و از آن لذت ببرند.

وی خاطرنشان کرد: پیشاپیش یک تبریک ویژه برای همه مردم خوب‌مان چه در داخل و چه خارج کشور به مناسب رسیدن نوروز 93 دارم امیدوارم سال جدید سالی پر از شور و عشق و نشاط و برکت همراه با سلامی برای هموطنان باشد، سریال "خوب، بد، زشت" هدیه نوروزی ما برای مردم است در ضمن به خبرنگاران عزیز و زحمت کش هم تبریک ویژه‌تر می‌گویم که با سختی و تلاش فراوان پل ارتباطی هنرمندان و مردم عزیز هستید

Admin بازدید : 228 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)




» باختن در شرطبندی و پوشیدن لباس دخترانه در تمرین!

بازیکنان جگز در لیگ دسته دو انگیس در یک شرط بندی دوستانه تصمیم گرفتند کسی که کمتر از بقیه تمرین کند با لباس دخترانه در تمرینات تیم حاضر شود.

به گزارش ورزش هرمزگان،این قرعه به نام بازیکن ۱۹ ساله تیم گری فریزر افتاد و او در تمرین روز ۳شنبه تیم با لباس صورتی به تمرین با هم تیمی‌ها پرداخت. این بازیکن تیم بولتون که به صورت قرضی در جگز توپ می‌زند بهای سنگینی بابت کمتر تمرین کردن پرداخته است!
Admin بازدید : 160 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)
تصاویر تاسف بار از مراسم مازراتی در تهران

صدمین سالگرد شرکت خودروسازی مازراتی در تهران جشن گرفته شد. در این مراسم که از طرف نمایندگی آرتا تاک موتور برگزار شده بود، به بهانه بازگشایی مرکز خدمات پس از فروش و تعمیرگاه مرکزی مازراتی در ایران (میدان توحید) از نسل ششم کواتروپورته و همچنین محصول جدید این کمپانی که به تازگی وارد بازارهای جهانی شده - گیبلی 2014 - رونمایی شد.

اما تیپ خانم های دست اندرکار در این مراسم گویای خیلی از سخن هاست.

تصاویر تاسف بار از مراسم مازراتی در تهران

تصاویر تاسف بار از مراسم مازراتی در تهران

تصاویر تاسف بار از مراسم مازراتی در تهران

منبع: عصر خبر

لینکستان

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در بار سایت فعالیت این سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 819
  • کل نظرات : 393
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 4936
  • آی پی امروز : 174
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 318
  • باردید دیروز : 368
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,177
  • بازدید ماه : 1,637
  • بازدید سال : 47,569
  • بازدید کلی : 944,497
  • کدهای اختصاصی