loading...
تفریح برتر
لینک باکس ما حمایت کنید

آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 228 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)




» باختن در شرطبندی و پوشیدن لباس دخترانه در تمرین!

بازیکنان جگز در لیگ دسته دو انگیس در یک شرط بندی دوستانه تصمیم گرفتند کسی که کمتر از بقیه تمرین کند با لباس دخترانه در تمرینات تیم حاضر شود.

به گزارش ورزش هرمزگان،این قرعه به نام بازیکن ۱۹ ساله تیم گری فریزر افتاد و او در تمرین روز ۳شنبه تیم با لباس صورتی به تمرین با هم تیمی‌ها پرداخت. این بازیکن تیم بولتون که به صورت قرضی در جگز توپ می‌زند بهای سنگینی بابت کمتر تمرین کردن پرداخته است!
Admin بازدید : 211 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

به گزارش موز فان: در یکی از روستاهای شهرستان مریوان در از استان کردستان یک خروس پیدا شده است

 

که روزانه هفت عدد تخم می گذارد این یکی از اتفاقات نادر و معجره های خداوند است

 

چرا که اولین بار یک خروس تخم می گذارد به گزارش موز فان برخی از متخخصات  و کسانی که روی تخم مرغ ها

 

ازمایش انجام داده اند معتقد هستند که تخم های این خروس فواید زیادی دارد از جمله درمان سر درد های شدید و رفع بچه دار نشدن زو ج های

 

صاحب این خروس قیمت هر تخم مرغی که این خروس می گذارد یک میلیون تومان اعلام کرده است که با استقبال  و خرید فراوانی رو به رو شده است

 

Admin بازدید : 283 یکشنبه 18 اسفند 1392 نظرات (0)
صحت خبر بیماری سرطان معده مرتضی پاشایی عکس جدید





مرتضی پاشایی خواننده معروف پاپ ایرانی متاسفانه به سرطان معده مبتلا شده است و در حال حاضر شیمی درمانی می کند…





متاسفانه مرتضی پاشایی سرطان معده داره و الان در حال شیمی درمانی هست.. برای ایشان آرزوی سلامتی میکنیم




Admin بازدید : 1729 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

معرفی زنان صیغه ای در فیس بوک!

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری کلاهبرداری خبر داد که با انتشار عکس های پروفایل دختران در شبکه اجتماعی، آنها را به عنوان "زنان صیغه ای" معرفی می کرد.

سرهنگ محمد مهدی کاکوان در تشریح جزئیات این پرونده با بیان اینکه چندی پیش با شکایت زنی پرونده ای تحت عنوان «هتک حیثیت» پیش روی کارآگاهان گشوده شد گفت: این زن با حضور در پلیس فتا در حالی که مرجوعه از مقام قضایی داشت عنوان کرد که عکس شخصیش در یک صفحه به عنوان زن صیغه ای منتشر شده است در حالی این فرد در این مورد اطلاعی نداشته است.

وی با بیان اینکه بررسی های پلیسی نشان داد که گرداننده یا گردانندگان احتمالی این سایت با انتشار تصاویر مختلف از دختران، اقدام به راه اندازی صفحه ای برای صیغه و ازدواج موقت کرده بودند، گفت: بررسی های اولیه نشان داد که گرداننده این صفحه با ارائه مبالغی، شماره تلفن های مختلفی را به درخواست کنندگان ارائه می کرد.

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ گفت: بلافاصله تحقیقات برای واکاوی زوایای پنهان این پرونده آغاز شد و کارآگاهان در اولین گام دریافتند که تصاویر منتشر شده از دختران و زنان در این صفحه جعلی است.

کاکوان با بیان اینکه سرانجام با مهندسی معکوس، گرداننده اصلی این صفحه شناسایی شد، گفت: این فرد در اعترافات عجیب خود عنوان داشت که عکس پروفایل دختران را از صفحه آنان برداشته و در صفحه خودش تحت عنوان «زن صیغه ای» معرفی می کرده است و از این راه از درخواست کنندگان کلاهبرداری می کرد.

به گفته او، ماموران در واکاوی کامپیوتر شخصی این فرد دریافتند که این متهم مبالغی حدود 700 و 900 هزار تومان از افراد متقاضی کلاهبرداری کرده است.

سرهنگ کاکوان با بیان اینکه این فرد برای هر عکس، مبلغی را در نظر می گرفته است، گفت: متاسفانه این فرد عکس پروفایل دختران و یا تصاویر زنانی که نسبت به شخصی سازی آنها اقدام نشده بود را برداشته و در صفحه خودش منتشر می کرد و از این طریق از مردان طالب، کلاهبرداری می کرد چرا که این افراد باید در ابتدا پول را به حساب این فرد واریز می کردند تا شماره تلفن و اطلاعات دیگر این دختر در اختیار آنان قرار می گرفت، اما از آنجایی که این ماجرا کلاهبرداری بود، پس از واریز وجه، افراد نمی توانستند با این فرد (گرداننده صفحه)، ارتباط برقرار کند.

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ ضمن هشدار به افراد کلاهبردار، به مردم توصیه کرد نسبت به شخصی سازی عکس های خصوصی شان در شبکه های اجتماعی اقدام کنند؛ چرا که افراد سودجو در کمین هستند.

Admin بازدید : 488 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)

 

روزنامه ابتکار: شوهري که در حين ورود به منزل متوجه حضور يک مرد غريبه در منزلش شده بود، با ميله آهني وي را به قتل رساند.

سرهنگ برزوئي اظهار داشت، در پي وصول يک فقره پرونده قتل شخصي به هويت اشکان 40 ساله در منزل، بلافاصله مامورين اين اداره در صحنه حاضر و طي بررسي هاي به عمل آمده دو نفر مظنون را با هويت هاي ناصر 20 ساله و محسن 48 ساله که با يکديگر نسبت پدر و فرزندي داشتند، دستگير و به پليس آگاهي استان منتقل شدند.

.

Admin بازدید : 591 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)

 

شاگردان مدرسهای دینی در یکی از شهرهای افغانستان، بر این باورند که همه شاگردان مدارس دولتی کافر هستند.
شاگردان مدرسهای دینی در شهر قندوز در شمال افغانستان، با مکاتب دولتی بهشدت مخالف هستند و بر این باورند که در این مدارس، احکام دین بهصورت کامل تطبیق نمیشود و به همین دلیل دیگر شاگردان مدارس دولتی را کافر میدانند.


همچنین دانش آموزان این مدرسه شنیدن رادیو، دیدن تلویزیون، عکسبرداری، بزرگداشت روزهایی مانند روز معلم، مادر، سال نو، تولد و نیز کار کردن زنان در بیرون از خانه را حرام میدانند.

 

Admin بازدید : 399 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (1)


اسناد محرمانه که آن را ادوارد اسنودن، پیمان کار سابق سازمان امنیت ملی آمریکا منتشر کرد، نشان می‌دهد که دفتر ارتباطات دولتی GCHQ وابسته به سازمان اطلاعات بریتانیا، تصاویر میلیون‌ها کاربر اینترنت در سراسر جهان را هنگام انجام مکالمات تصویری توسط کامپیوتر‌هایشان، ضبط کرده است.

اسناد نشان می‌دهد که دفتر ارتباطات دولتی بریتانیا، این تصاویر را به کمک سازمان امنیت ملی آمریکا به دست آورده. در این راه از برنامه Optic Never استفاده شده است.

این اسناد نشان می‌دهد که برنامه Optic Never حدود ۸. ۱ میلیون کاربر «یاهو» را در سراسر جهان، از سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۰، هدف جاسوسی قرار داده است. هنوز مشخص نیست که آیا برنامه همچنان فعال است یا نه.

مساله عجیب این است که همه افراد هدف قرار گرفته توسط این برنامه، مظنون به ارتباط با اعمال تهدید کننده امنیت ملی بریتانیا و آمریکا نبودند. برنامه به صورت رندوم میلیون‌ها کاربر را انتخاب کرده است.

اسناد نشان می‌دهد که تصاویر برهنه بسیاری از کاربران، ثبت شده است. این برنامه، تعداد زیادی از مکالمات جنسی را ثبت کرده است.

شرکت «یاهو» می‌گوید که این برنامه، «به سطحی تازه از نقض حریم شخصی کاربران» دست زده است. «یاهو» هرگونه ارتباط با این برنامه یا کمک به آژانس‌های اطلاعاتی برای جاسوسی علیه کاربران خود را رد کرده است.

شایان ذکر است که برنامه Optic Never از هر مکالمه ویدیویی در «یاهو» هر پنج دقیقه، یک عکس می‌گیرد و سپس این تصاویر را برای شناسایی چهره کاربران تحت پی گرد یا کسانی که تحت مراقبت هستند، ذخیره می‌کند.

اسناد فاش شده می‌افزاید که برنامه شناسایی چهره‌ها، تحلیلگران را از دیدن تصاویر ذخیره شده از کاربران باز می‌داشت اما برخی تحلیلگران تصاویری را که گمان می‌رفت متعلق به شخصی تحت پی گرد است، می‌دیدند؛ مساله‌ای که حریم شخصی بسیاری از کاربران را نقض کرده است.

اسناد، هدف قرار دادن حساب‌های کاربری یاهو را توجیه کرده است. بنا بر این اسناد، افراد تحت پی گرد سازمان اطلاعات بریتانیا، از حساب‌های یاهو بیش از حساب‌های شرکت‌های دیگر استفاده می‌کنند.

شایان ذکر است که پرده برداری از برنامه Optic Never چند هفته پس از فاش شدن توانایی دولت بریتانیا در شنود خطوط تلفن همراه سراسر جهان و جاسوسی بر اقدامات سایت‌های مشهور جهانی از جمله «یوتیوب» و «فیس بوک» بدون اطلاع شرکت‌ها توسط این سازمان، روی داده است. این اقدام نیز با همکاری سازمان اطلاعات آمریکا و با استفاده از برنامه Squeaky Dolphin صورت گرفته است.

افشای اسناد ویژه برنامه Squeaky Dolphin، سر ایان لوبان رئیس سازمان اطلاعات بریتانیا را مجبور کرد تا پس از پنج سال اداره این سازمان، استعفا دهد.

Admin بازدید : 235 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)



منابع آمریکایی روز یکشنبه 23 فوریه 2014 از دستگیری "جواکین" خطرناکترین رهبر باندهای قاچاق مواد مخدر در مکزیک خبر دادند.

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این پست به ادامه مطلب بروید
Admin بازدید : 243 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (2)



منابع خبری آمریکا اعلام کردند یک دختر 19 ساله در مصاحبه ای اعتراف کرده از طریق سایتهای اینترنتی 23 مرد را فریب داده و کشته است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این پست به ادامه مطلب بروید
Admin بازدید : 418 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)


به گزارش موز فان آیلین خرو 21 ساله به همراه همسر جراح دندانپزشک خود در خانه بهداشت شهر”شروز بری” به عنوان دستیار دندانپزشک فعالیت می‌کرد.آیلین به دلیل کسالت به منظور استراحت کردن و با موافقت همسرش در منزل ماند. پس از خروج همسر آیلین ناگهان فردی ناشناس به منزل مسکونی وی وارد شد و فرصت انجام هرگونه اقدامی را از آیلین گرفت.
 
لطفا برای اطلاعات بیشتر درباره این پست به ادامه مطلب بروید

لینکستان

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در بار سایت فعالیت این سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 819
  • کل نظرات : 393
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 4936
  • آی پی امروز : 172
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 312
  • باردید دیروز : 368
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,171
  • بازدید ماه : 1,631
  • بازدید سال : 47,563
  • بازدید کلی : 944,491
  • کدهای اختصاصی