loading...
تفریح برتر
لینک باکس ما حمایت کنید

آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 372 دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، جلسه اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس از ساعاتی پیش در محل دفتر رئیس هیت مدیره پرسپولیس آغاز شد.
 
این درحالی است که رویانیان در محل جلسه حضور پیدا کرد و دقایقی بعد از آن نژادفلاح هم در جلسه حاضر شد.
 
پس از پایان جلسه رویانیان به خبرنگار ما گفت: پس از جمع بندی نهایی به این نتیجه رسیدیم که دایی هدایت تیم پرسپولیس را در فصل آتی بر عهده بگیرد.
 
لازم به ذکر است خبر سرمربیگری دایی روز گذشته از سوی باشگاه خبرنگاران منتشر شده بود.
 
محمد رویانیان در پایان جلسه با اعضای هیئت مدیره باشگاه گفت: از ابراهیم زاده و مایلی کهن، 2 گزینه قبلی مان تشکر می کنم. ما بر اساس مطالعه و بررسی های لازم تصمیم گرفتیم که دایی را به عنوان سرمربی تیم انتخاب کنیم.
 
رویانیان در ادامه اظهار داشت: امروز حضورا به نزد زنجانی، رئیس هیئت مدیره باشگاه راه آهن رفتم و اجازه حضور دایی در پرسپولیس را از وی گرفتم و دایی با موافقت هیئت رئیسه محترم راه آهن سرمربی تیم پرسپولیس شد.
 
وی ادامه داد: ما از علی دایی برنامه گرفتیم و لیست بازیکنان مدنظرش برای فصل بعد را هم به ما داده است.
 
رویانیان درباره عدم حضور علی پروین در جلسه امروز، گفت: پروین با من کاملا هماهنگ کرده بود و مشکلی برای عدم حضورش در این جلسه حضور نداشت. پروین در تماس تلفنی با من گفت که به خاطر مراسمی که در ان حضور دارم نمی توانم در این جلسه حاضر شوم.
 
نژادفلاح عضو هیئت مدیره پرسپولیس در خصوص انتخاب دایی برای سرمربیگری تیم پرسپولیس گفت: از ابتدای تصمیماتمان برای سرمربیگری تیم پرسپولیس، علی دایی هم جزء گزینه های سرمربیگری بود که به خاطر سند همکاری با راه آهن کار ما برای حضور این مربی در تیممان سخت شد اما رویانیان در جلسه ای با رئیس هیئت مدیره راه آهن رضایت دایی را گرفت.
 
نژاد فلاح در ادامه اظهار داشت: در ابتدا مسئولان راه آهن مخالف حضور دایی در پرسپولیس بودند اما بعد از صحبت های رویانیان آنها مجاب شدند که برای حضور دایی در پرسپولیس رضایت دهند. رئیس هیئت مدیره راه آهن بیان داشته بود که ما نمی خواهیم به زور دایی را در راه آهن نگه داریم و اگر خودش می خواهد از راه آهن برود ما مانع اش نمی شویم.
 
وی در ادامه گفت: دغدغه اصلی ما مانع شدن مسئولان تیم راه آهن برای حضور دایی در پرسپولیس بود که با تماس رویانیان در جلسه امروز با مسئولان راه آهن این مشکل برطرف شد.
 
گفتنی است در این جلسه با شخص علی دایی هم تماس تلفنی گرفته شد و خود او هم برای هدایت پرسپولیس اعلام آمادگی کرد.
 

نژادفلاح درباره حضور نداشتن علی پروین در جلسه امروز گفت: علی پروین طی تماسی با مالکی، رئیس هیئت مدیره اعلام کرد که به دلیل مشکلاتی نمی توتند در این جلسه حضور داشته باشد. عدم حضور پروین در جلسه امروز با هماهنگی صورت گرفته است. پروین اعلام کرده هرکدام از گزینه هایی که هیئت مدیره برای سرمربیگری انتخاب کند مورد تایید من هم هست. حضور پروین در این جلسه لازم بود اما باتوجه به اینکه ما عجله داشتیم، این امر صورت نگرفت.

مدیر عامل تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص انتخاب دایی به عنوان سرمربی گفت: قبل از تشکیل جلسه با هیئت مدیره شخصا پیش زنجانی هیئت مدیره رفتم و موافقت وي را برای حضور دایی در پرسپولیس گرفتم.

محمد رویانیان تصريح کرد: برای اینکه دغدغه هیئت مدیره پرسپولیس را برای حضور دایی در تیم رفع کنم در همان جلسه هم تلفنی موافقت زنجانی رئیس هیئت مدیره تیم راه آهن شهر ری را برای حضور دایی در تیم پرسپولیس گرفتم.

وی در ادامه با اشاره به گفتگوی تلفنی اش با علی دایی افزود: در جلسه ای با هئیت مدیره با علی دایی تلفنی صحبت کردم. این مربی برای حضور در پرسپولیس اعلام آمادگی کرد. دایی قرار است لیست بازیکنان مورد نظرش و برنامه آتی اش را به ما ارائه دهد.

مديرعامل تيم فوتبال پرسپوليس در مورد عدم حضور پروین در جلسه هیئت مدیره گفت: علی پروین حمایت 100 درصدی اش را از دایی اعلام کرد وی در زمان جلسه با مالکی تماس گرفت و بیان داشت که به دلیل مشکلاتی نمی تواند در جلسه حضور داشته باشد.

رویانیان تصریح کرد: حضور دایی در پرسپولیس با موافقت 100 درصدی مسئولان راه آهن صورت گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: لیست بازیکنان پرسپولیس امروز نهایی خواهد شد اما حضور شجاع خلیل زاده در پرسپولیس قطعی است./زر

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
لینکستان

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در بار سایت فعالیت این سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 819
  • کل نظرات : 393
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4936
  • آی پی امروز : 134
  • آی پی دیروز : 105
  • بازدید امروز : 1,284
  • باردید دیروز : 140
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,510
  • بازدید ماه : 6,555
  • بازدید سال : 52,487
  • بازدید کلی : 949,415
  • کدهای اختصاصی