loading...
تفریح برتر
لینک باکس ما حمایت کنید

آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 234 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

◘تو سیب سرخ کدام درخت پرتقالی ؟
که هر دانه انارت !
به سرخی گیلاس های ..
درخت موز است!!!!!!!
ای گلابی من:))))))))))))))))◘

 

 

 

یه سوال از دخترای خوشگله پولدار
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اگه گفتین شماره موبایلتون چنده ؟

 

بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم......
.
.
.
فک نکن یاد تو بودم! کار نداشتم، ول میگشتم!!!

 

به دریا بنگرم ، دریاتو بینم / به صحرا بنگرم ، صحراتو بینم / نمیدونم چه کس برعینکم ر...ی...د ، که هر جا بنگرم آنجا تو بینم 

 

 

میدونستی من خیلی دوست دارم

.
.
.
.
میخواستم بگم دوست دارم برم اسکی.خخخخخخ

 

سلام گلم چطوری؟ از دیشب تا حالا فقط به u فکر می کردم. تمام فکر و ذهنم مشغوله u بود.امروز فردا هم می خوام به v.w.y.z فکر
کنم

 

مشترک عزیز این اس ام اس را تنها افراد خوش تیپ و خوشگل میتوانند بخوانند×*%^$۴$۴+! چیه نکنه توقع داری بتونی بخونیش

 

میدونی من دوست دارم من عاشقتم میمیرم برات میبوسمت . . . چند تا میم داره ؟

 

نمیدانم تا کدامین طلوع خواهم ماند و در کدامین غروب خواهم رفت.اما امیدوارم تا اخرین لحظه ای که در این دنیا هستم تو را سر کار بگذارم !

 

کشت زار سر سبز دلت را به من بسپار تا شریکی نخود توش بکاریم...

 

اگه یه روز فکر کردی که یه نفر هر جا می ری دنبالته و هر مشکلی واست پیش میاد واسش مهمه و میخواد بهت کمک کنه مطمئن باش که اون من نیستم 

 

بچه میمونی از مادرش پرسید : چرا خدا اینقدر مارا زشت آفریده ؟
مادرش میگه : قربون اون دماغ پهن وکله پشمالو ودهن گشادت برم خدا رو شکر کن شبیه اونی نیستی که الان داره اس ام اس می خونه ..............

 

اگه از کنار خر رد شدی عر عرکرد . . . بدون زوج مورد علاقشو پیدا کرده …!!!

 

هرگاه غمهاتورا دربر گرفت واحساس ناراحتی کردی دستهایت رابسوی پنجره دراز کن وفریادبزن پیشی بیا منوبخور

 

گلی گم کرده ام در باغ هستی ………….. خودت رو لوس نکن اون گل تو نیستی !

 

وقتی وارد دلم شدی احساس کردم آتش در وجودم شعله ور شد







ای فلفل!

 

راه رفتنت آخرشه خونت چقدر قشنگه ناقلا شنا کردنم که بلدی! رفتارت منو کشته چقدر با متانت و صبوری خیلی بلایی لاک پشت

 

دوباره چشام پر از اشک شد....
نترسید بابا خواستم عطسه کنم نشد!!!!

 

فوت..

فوت..

فوووووت..

فوت فوت...

چیه ؟!تا حالا مزاحم اسمسی ندیدی؟

 

 

شرمنده که SMS خالی بود، ولی عوضش پریدن شما روی گوشی عالی بود!

 

.
.
.
.
.
.
.
.
.
دمت گرم پیام نمیدے دنبال پیام هم میگردے...؟

 

سیب، هلو، موز، آناناس، انجیر، پرتقال… این همه میوه… تو چرا شبیه شلغم شدی؟

 

راستی بچه ها میدونستین با زدن دکمه ی F13 میتونین رنگ تم سایت رو عوض کنین؟
.
.
.
.
نه خدایی الان داری دنبال F13 میگردی؟؟!!

و خداوند زن را آفرید تا هیچ مردی به مرگ طبیعی نمیرد.

(سوره سکته آِه دق)

 

 

تا حالا دقت كردين وقتي كه جورابتون سياهه رنگ خاك سفيده و جورابتون هي سفيد(خاكي) ميشه ولي وقتي جورابتون سفيده رنگ خاك سياهه و هي جورابتون سياه(خاكي) ميشه؟ و دقت كردين كه اين مطلبو بايد چند بار بخونيد تا متوجه بشيد؟
حیف که فقط تو یکی رو دارم …….. اگه از تو یه عالمه داشتم …. تا حالا یه گاوداری زده بودم …

روباهی به زاغی گفت:به به چه دمی!چه لبی!عجب هیکلی!

زاغ گفت:خفه شو اون موقع کلاس دوم بودم الان شوهر دارم

 

ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻣﯽ ﮔﻔﺘﻦ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩﻥ ﯾﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺧﻮﺏ ﺧﯿﻠﯽ ﺳﺨﺘﻪ.
ﺍﻣﺎ ﻣﻦ ﺑﺎﻭﺭ ﻧﻤﯿﮑﺮﺩﻡ ﺗﺎ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺗﻮ ﺭﻭ ﺩﯾﺪﻡ ﮐﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩﻥ ﻣﻦ ﭼﻘﺪﺭ ﺯﺣﻤﺖ ﮐﺸﯿﺪﯼ....

جشنواره فیلم ایرانسل:

1)من مهرداد دیگه شارژ ندارم

2)در جستجوی انتن

3)اعتباریها

4)چند میگیری اسمس ندی؟

5)دیشب انتن نمیداد آیدا

 

یه سوال ازتون دارم؟؟؟
به نظر شما میشه روی میز نهار خوری شام یا صبحانه خورد؟؟؟؟

زوج های گرامی !وقتی بوس هست چرا گاز؟

در مصرف گاز صرفه جویی کنید

 

يه روز يه دانشجو سوار اتوبوس ميشه...
.
.
.
.
خب سر ايستگاه خوابگاهش پياده شد ديگه! نكنه انتظار داشتي تو اتوبوس ادامه تحصيل بده!؟؟
واااالاااا!!!!
یه روز یه ستاره ای از آسمون اومد پایین و بهم گفت:یه آرزو کن
من تو رو ازش خواستم
گفت:محاله!
گفتم:چرا؟
گفت:من تو کار جنس بنجل نیستم
تو بهترین گلِ زیبا و خوشبو هستی 
تو بهترین بهار زندگیه من هستی 
تو بهترین پرنده عاشق و شیدا هستی
تو بهترین کسی هستی که اینجوری اسکول شدی
هی به مغزم فشار آوردم هی به مغزم فشار آوردم ولی نتونستم راهی واسه سرکار گذاشتنت پیدا کنم
‏.
‏..
‏.
میخندی؟
‏.

‏.
بخند مگه میمونا دل ندارن
پاشو یه لبخندبزن و دوباره بخواب
(انجمن مردم آزاری شیفت شب!)
خانما چند لحظه وقتتون رو میخواستم بگیرم
چند لحظه تشریف بیارید پایین کارتون دارم
.
.
.
.
.
خانما میخواستم در مورد چند تا اقای فضول که الان اومدن پایین باهاتون صحبت کنم
بنظرتون چی کارشون کنیم؟
مشترک گرامی!
تاریخ شارژ علاقه ما به شما تا وقتی نفس باقی است اعتباردارد !
"همراه آخر
یه روز یه اصفهانی بلیت هواپیما می‌گیره، میره ایستگاه قطار، سوار اتوبوس می‌شه، با دوچرخه میره مسافرت 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
لینکستان

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در بار سایت فعالیت این سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 819
  • کل نظرات : 393
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 4936
  • آی پی امروز : 90
  • آی پی دیروز : 105
  • بازدید امروز : 538
  • باردید دیروز : 140
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,764
  • بازدید ماه : 5,809
  • بازدید سال : 51,741
  • بازدید کلی : 948,669
  • کدهای اختصاصی