loading...
تفریح برتر
لینک باکس ما حمایت کنید

آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 351 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)
رداد: "ريچارد فورد" داماد 30 ساله که تنها يک ماه از ازدواجش ميگذرد هنگام ماهيگيري با دوستانش متوجه شد که حلقه ازدواجش را گم کرده است. او به قدري از اين مسئله ناراحت بود که تصميم گرفت به هر طريق ممکن آن را بيابد و بدون حلقه به خانه بازنگردد.

او با کمک دوستانش و با صرف نزديک به 24 ساعت زمان توانست حلقه ازدواجش را در بستر رودخانه پيدا کند. اين درحالي است که به گفته کارشناسان احتمال پيدا شدن اين حلقه در شرايط ياد شده 1 به ميليون است.

وي در اين رابطه ميگويد: من علاقه زيادي به جواهرات ندارم اما اين حلقه براي من بسيار مهم بود و احساس ميکردم بخشي از روحم را گم کرده ام . من به کمک دوستانم و با بررسي تصاويري که در طول مسير تهيه کرده بوديم منطقه اي که ممکن بود حلقه در آن گم شده باشد را شناسايي کرده و جستجو را از آنجا آغاز کرديم. اگرچه نا اميد بوديم که حلقه اي به آن کوچکي در بستر رودخانه بزرگ پيدا شود اما من مصمم بودم که حلقه ازدواجم را پيدا کنم. درحاليکه اين احتمال وجود داشت حلقه در مسير جريان آب به مکان ديگري در مسير رودخانه رفته باشد.

در طول مسير يکي از دوستان ريچارد حلقه را زير تخته سنگي در بستر رودخانه پيدا کرده و تصميم ميگيرد عکس العمل وي را هنگام ديدن مجدد حلقه ازدواجش فيلمبرداري کند.

ريچارد ميگويد: من آدم خوش شانسي هستم که توانستم دوباره حلقه ازدواجم را پيدا کنم و اين خوشحالي را مديون دوستانم هستم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
لینکستان

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در بار سایت فعالیت این سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 819
  • کل نظرات : 393
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4936
  • آی پی امروز : 94
  • آی پی دیروز : 105
  • بازدید امروز : 555
  • باردید دیروز : 140
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,781
  • بازدید ماه : 5,826
  • بازدید سال : 51,758
  • بازدید کلی : 948,686
  • کدهای اختصاصی