loading...
تفریح برتر
لینک باکس ما حمایت کنید

آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 245 شنبه 24 اسفند 1392 نظرات (0)
جوک پ ن پ

جوک پ ن پ

رفتم قصابی میگم زبون دارید یارو گفت پـ  نـ  پـ  لالیم

+++++++++++++++++++++++++++++++

پ ن پ

++++++++++++++++++++++++++++++++

رفتم به همسایه میگم فرغون دارید؟
میگه:میخواید چیزی رو جابه جا کنید؟؟
گفتم:پــــ نـــ پـــ میخوایم سوارش بشیم با خانواده بریم شمال!!

++++++++++++++++++++++++++++++++

پ ن پ

++++++++++++++++++++++++++++++++

به صندوق دار بانک میگم
ببخشید شما صندوق دار بانک هستید؟
میگه پ ن پ من هاچ بک بانکم

++++++++++++++++++++++++++++++++

پ ن پ

++++++++++++++++++++++++++++++++

دختره داره غرق میشه میگم دستتو بده به من میگه می خوای نجاتم بدی؟

پـــ نــه پـــ میخوام واست لاک بزنم!

++++++++++++++++++++++++++++++++

پ ن پ

++++++++++++++++++++++++++++++++

رو نیمکت نشستم روزنامه دستمه یارو اومده میگهروزنامه میخونی؟ میگم پ نه پ سبزی خریدم یادم نیست لای کدوم صفحه گزاشتم

++++++++++++++++++++++++++++++++

پ ن پ

++++++++++++++++++++++++++++++++

رفتم دکتر واسه عمل بینیم
دکتر میگه:میخوای دماغتو کوچیک کنی؟
میگم:پـــ نــــ پـــ اومدم بکوبیمش سه طبقه بسازیم!

++++++++++++++++++++++++++++++++

پ ن پ

++++++++++++++++++++++++++++++++

رفتم نون وایی دیدم دوستم تو صفه باش سلام علیک کردم
برگشته میگه اومدی نون بگیری؟
من:په نه په اومدم پیشت تا دور هم باشیم.
اون:دمت گرم که اومدی

++++++++++++++++++++++++++++++++

پ ن پ

++++++++++++++++++++++++++++++++

یه کتاب دستم بود داشتم میخوندم،دوستم گفت داری درس میخونی ؟؟؟
گفتم : پ ن پ بعدش هرچی فکر کردم چیزی یادم نیومد که بگم،هیچی دیگه خیلی شیک ضایع شدم…

++++++++++++++++++++++++++++++++

پ ن پ

++++++++++++++++++++++++++++++++

رفتیم کوه هوا هم خیلی سرده به دوستام میگم چوب جمع کنین میگه میخوای آتیش روشن کنی؟
پ نه پ قایقی خواهم ساخت پشت دریاها شهری هست

++++++++++++++++++++++++++++++++

پ ن پ

++++++++++++++++++++++++++++++++

به یارو میگم قالپاق ریو دارین؟
می پرسه ماشینت ریو هست ؟
پ نــه پ لامبورگینیه قالپاق ریو می ندازم ریا نشه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
لینکستان

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در بار سایت فعالیت این سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 819
  • کل نظرات : 393
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4936
  • آی پی امروز : 96
  • آی پی دیروز : 105
  • بازدید امروز : 643
  • باردید دیروز : 140
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,869
  • بازدید ماه : 5,914
  • بازدید سال : 51,846
  • بازدید کلی : 948,774
  • کدهای اختصاصی