loading...
تفریح برتر
لینک باکس ما حمایت کنید

آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 297 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)

هیچ ندارم
با همه ی داشته هایم
من قلب تورو ندارم
در قلبت جا ندارم
من هیچ ندارم
::
::
این بغض لعنتی…
چ خوب!
پدرم رو در می آورد
شاید از قبر!!!

::
::

 

میترسم از ادمهایی که عاشق نمیشوند..
اما راه عاشق کردن دیگران را خوب بلدند…

::
::

عذاب یعنی عشقت بشینه کنارت و از خاطرات عشقش بگه
::
::

دختری پشت یک۱۰۰۰تومانی نوشته بود: پدرمعتادم برای همین پولی که پیش توست یک شب مرا به دست صاحب
خانمان سپرد. خدایاچقدرمیگیری که بگذاری شب اول قبر، قبل ازاینکه توازم سؤال کنی،من ازت بپرسم.چرا؟؟
::
::

شب که مى شود…
شروع مى شود…
اى کاش هاى من…!!!
::
::

گریه ام میگیرد ازدل تنگ وتنهایم، ازنگاه مانده درباران،ازسکوت من وشبهایم،گریه ام میگیرد،اما من هنوزشادم ک دراین
ثانیه های پردرد..عشق خدا مانده دریادم…
::
::
هر تنی می تونه لذت بخش باشه… ولی هر شونه ای نمی تونه آرامش بخش باشه..

::
::

جدیدترین اس ام اس غمگین
مهمترین درسی ک از زندگی آموختم:
“هیچکس شبیه حرفهایش نیست”

::
::
حضورنشانه بودن نیست’گاه غایبى خاطره اش هزاران آینه را به تصویر میکشد!

::
::
“شما” گرچه واژه محترمانه ایست…
ولی… “تو” شدن لیاقت می خواهد…

::
::
یادمان باشد زود دلبسته چیزی نشویم، چون دل کندن آسان نیست..
::
::
هزارآرزوی بشر درمقابل یک تقدیرالهی محکوم ب فناست،آرزو دارم خداوندبهترین وقشنگترین تقدیرها را برایت رقم
بزند..
::
::

جمله های غمگین خرداد ۹۲
چرخ گردون چه بخنددچه نخنددتوبخند/مشکلی گرتو را،راه ببنددتوبخند/غصه هافانی وباقی،همه زنجیر به هم/گر دلت
ازستم و غصه برنجد تو بخند…

::
::
ازنسیم پرسیدم عشق چیست؟گفت ازمن خنک تراست..ازاقیانوس پرسیدم عشق چیست؟گفت ازمن
وسیعتراست..ازعشق پرسیدم چیستی؟گفت ای رفیق،نگاهی بیش نیستم..
::
::
در این زمانه ک عصا از کور میزدند، من ساده محبت جستجو کردم.
::
::

او را آرزو نخواهم کرد،هیچوقت،او را زمانی می پذیرم ک با دل خود بیاید نه با دعای من
::
::

اس ام اس غمگین
دل ب عشق دلبرنامهربان بستن خطاست/هر ک قدر دل نداند،دل ب او بستن خطاست
::
::
دل های پاک خطا نمیکنند، سادگی میکنند،و امروز سادگی پاکترین خطای دنیاست…
::
::

خدا نکنه عاشق کسی بشی که عاشق کس دیگس
خدا نکنه بهت بگه دوستت دارم ولی تو دلش چیز دیگه باشه
خدا نکنه عشقت بهت اس بده و بگه : برام مهم نبودی واسه همین رفتم با عشقم
خدا نکنه عشقت بهت بگه الان تو دانشگاهم ، در صورتی که بری تو ساعت و ببینی کلاسها تشکیل نشده و بعدا
بفهمی عشقت با عشقش بوده
::
::
همیشه تنهاییرو کسی بهت هدیه میده ک روزی با اطمینان میگفت هیچوقت تنهات نمیزارم…

::
::
نیستى که بریزمت
روى عمیق ترین زخمم!
نیستى که نمیرم
نیستى!
از این همه زخم هاى خالى نه
از اینهمه که نیستى
مردم…!!!

::
::

اس ام اس غمگین جدید
دریغ…
بین من و تو
به اندازه یک خدا
فاصله هست…!

::
::

با مرور تو
هیچ چیز عوض نمى شود
تنها
تو را از بر مى شوم…!!!
::
::
به تو حسادت مى کنم
وقتى اینقدر دوستت دارم…!!!

::
::
هرجادلت شکست خودت شکسته ها روجمع کن تاهرکسی منت دست زخمیشو سرت نزاره
::
::
برای امشب کافیست!
همین یک پیاله شراب
همین یک پاکت سیگار
همین یک بسته قرص
کافیست برای امشب
امشب خواب خواهم رفت!
::
::

اس ام اس عاشقانه
مادر
واژه ای غریب با من
عشقی ثابت نشده بمن
و انسانی همیشه دور از من
روزش مبارک فقط امیدوارم!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
لینکستان

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در بار سایت فعالیت این سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 819
  • کل نظرات : 393
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 4936
  • آی پی امروز : 104
  • آی پی دیروز : 105
  • بازدید امروز : 789
  • باردید دیروز : 140
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,015
  • بازدید ماه : 6,060
  • بازدید سال : 51,992
  • بازدید کلی : 948,920
  • کدهای اختصاصی