loading...
تفریح برتر
لینک باکس ما حمایت کنید

آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 256 جمعه 17 خرداد 1392 نظرات (0)

مقصر خود ماییم
عشق را به کسانی ارزانی میکنیم که
از زندگی ، جز آب و علف روزانه، نه میفهمند , نه میخواهند . . .

***** ***** ***** *****
***** ***** ***** *****

یه سری آدما رو نباید بالا برد ، باید بالا آورد . . .

***** ***** ***** *****
***** ***** ***** *****

حرف میزنی اما تلخ ! محبت میکنی ولی سرد !
چه اجباری است دوست داشتن من ؟

***** ***** ***** *****
***** ***** ***** *****

من هیچوقت واسه کسی شاخ نشدم . فقط شاخ دراوردم از شاخ شدن خیلیا !…

***** ***** ***** *****
***** ***** ***** *****

ﻫﺮ ﭼﻘﺪﺭ ﮐﻪ بعضی ﺁﺩﻣﺎ ﺭﻭ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻣﯿﺸﻨﺎﺳﯽ ﺗﻨﻬﺎﯾﯿﺖ ﺩﻟﭽﺴﺐ ﺗﺮ ﻣﯿﺸﻪ . . .

***** ***** ***** *****
***** ***** ***** *****

یه رابطه هایی مثل ریگ کفش می مونه ، اولش سعی میکنی قِلش بدی ته کفشت
و باهاش کنار بیای ولی آخرش مجبوری بندازیش بیرون !

***** ***** ***** *****
***** ***** ***** *****

هوا سرد است اما سرما نمیخورم ، تو نگران نباش ، کلاهی که سرم گذاشتی تا گردنم را پوشانده است .

***** ***** ***** *****
***** ***** ***** *****

خطای دید یعنی اینکه :
طرف هیچ خری نیست ، ما زیادی گنده می بینیمش !

***** ***** ***** *****
***** ***** ***** *****

با تشکر از بعضی‌ دوستای عزیز که هروقت دورشون خالی‌ می‌شه یادی از ما می‌کنن ، راضی‌ به این همه زحمت نیستیم به خدا

***** ***** ***** *****
***** ***** ***** *****

باطریِ موبایل من …موندگاریش بیشتر از ” relationshipe ” بعضی رابطه هاست . . .

***** ***** ***** *****
***** ***** ***** *****

بهتره نداشته باشیش !
تا این که داشته باشی و ندونی با چند نفر شریکی !

***** ***** ***** *****
***** ***** ***** *****

تویی که فکر میکنی خیلی خاصی :
نبودنت هم مثله بودنت عادت میشه ؛ شک نکن !

***** ***** ***** *****
***** ***** ***** *****

بعضی آدما خطای دیدن ، آدم نیستن !

***** ***** ***** *****
***** ***** ***** *****

شک کرده بودم کسی بین ماست !
حالا یقین دارم “من” بین دو نفر بودم !
چقدر تفاوت وجود داشت بین واقعیت و طرز فکر من !

***** ***** ***** *****
***** ***** ***** *****

بر عکس فلش مموری ها که روز به روز کوچکتر می شوند و پرظرفیت تر
بعضی آدم ها روز به روز بزرگتر می شن و . . .
بی ظرفیت تر . . .
احمق تر . . .

***** ***** ***** *****
***** ***** ***** *****

خسته ام از این مواظب خودت باش ها !
تو اگر نگران من بودی ،
نمیرفتی اگر میماندی ،
با یک نگاه ، با یک نفس مواظبم بودی
پس نگران من نباش برو . . . !

***** ***** ***** *****
***** ***** ***** *****

یکی بود لامصب با صد نفر بود . . .
به پشتکارش تبریک میگم !

***** ***** ***** *****
***** ***** ***** *****

یه وقتایی هست که نباید چیزی بگی !
طرفت اگه شعور داشته باشه خودش میفهمه !

***** ***** ***** *****
***** ***** ***** *****

هی رفیق ! زمان است که وفاداری تو را ثابت میکند ، نه زبان . . .

***** ***** ***** *****
***** ***** ***** *****

دلت را به هر کسی نسپار !
این روزها برخی ها از سپرده ات هم بهره میخواهند . . .

***** ***** ***** *****
***** ***** ***** *****

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
لینکستان

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در بار سایت فعالیت این سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 819
  • کل نظرات : 393
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 4936
  • آی پی امروز : 101
  • آی پی دیروز : 105
  • بازدید امروز : 731
  • باردید دیروز : 140
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,957
  • بازدید ماه : 6,002
  • بازدید سال : 51,934
  • بازدید کلی : 948,862
  • کدهای اختصاصی