loading...
تفریح برتر
لینک باکس ما حمایت کنید

آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 356 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)


.
.
ديشب مهمون داشتيم ، زنگ آيفون “اف اف” رو زدن …
بابام به خواهرزاده ام ميگه بدو ببين کيه …
ميگه ولش کن تک زنگ بود !!!
.
.
.
دختر داييم دانشگاه ، رشته من قبول شده ؛ زنگ زده ميگه : يه سوال تخصصي دارم !
گفتم خب بپرس !
ميگه رياضي ? دفتر چن برگ ميخواد ؟؟؟
.
.
.
بابام رو ديدم که با يه کاغذ داشت ميرفت بيرون …
بهش گفتم کجا ميري ؟ گفت :
يه يارويي ماشينش رو پارک کرده جلو در خونه ميخوام براش ياداشت بنويسم !
بعد چند دقيقه برگشته ميگم چي نوشتي ؟ تندي که نکردي ؟
ميگه : نه کاغذ رو سفيد گذاشتم که بدونه ميتونستم بهش چيزي بگم،
ولي نگفتم شايد اصلاح بشه . . .
.
.
.
يکي از آپشن هاي عطر مشهدي اينه که
براي از بين بردن بوش بايد اون قسمت از بدن رو قطع کني !
.
.
دقت کردين اگه تو يخچال آب خنک نباشه بخواي از شير آب بريزي
نيم ساعتم وايسي آب خنک نميشه ؟!
فقط کافيه آبگرمکن خراب بشه و آب گرم بخواي!
از شير آب يخي مياد در حد آلاسکا
.
.
.
آرا?ش چ?ست ؟!
??ه ا? بتونه اي و ضخ?م که گ?بتون را به پارميدا تبد?ل م? کند !
.
.
.
مرا اينگونه باور کن :
کمي خسته کمي تنها
کمي از ياد رفته ?کمي مغرور
کمي بي کَس ? کمي گستاخ
کمي سر خوش
کمي…
کمي باور کردنم سخته !!
.
.
.
بچه که بودم وقتي مامانم تو خونه حشره کش ميزد
من زود پنجره رو باز ميکردم تا مگسا از اين طرف فرار کنن !
يه همچين کودک رقيق القلبي بودم …
.
.
.
عطسه دختر : عتسي …
عطسه پسر : هاتشوبيسخلبوهووووووووطراشش !
.
.
.
يه وقتايي هم هست سر کلاس از بغل دستيت ميپرسي چيزي ميفهمي ؟
اونم ميگه نه بابا
يني اون لحظه انگار دنيا رو بهت دادن
حالا اگه بگه آره مگه تو نميفهمي!!
.
.
.
خواهر زادم (پنج سالشه) بهم ميگه : دلم برات تنگ شده …
ازش مي پرسم : دلت براي من تنگ شده يا موبايلم ؟
ميگه : هم موبايلت هم کامپيوترت !!!
.
.
.
يکي از رموز ماندگاريه دوستي ها اينه که هر کسي دُنگ خودش رو بده !
.
.
.
به مامانم ميگم شام چي داريم ؟
ميگه يه غذاي خارجي !
ميگم اسمش چيه ؟
ميگه اگ !
همون تخم مرغ منظورشه …
.
.
.
يه قانون تنبلي هست که ميگه :
اگه يه چيزي افتاد پشت تختت ، براي هميشه اونجا ميمونه !
.
.
.
يه سوال دارم
هنوز هم نميدونم
هر روز که ميگذره
از عمرم کم ميشه يا به عمرم اضافه ميشه !؟
ميشه راهنماييم کني !؟
.
.
.
اگه ???? دنيا تموم ميشه پس چرا pes 2013 اومده ؟
.
.
.
اگه پنج تا دونه پاستيل داشته باشم و دوستم دو تاش رو برداره
من ميمونم و يه دوست مرده و پنج تا دونه پاستيل
درس حساب کردم !؟
.
.
.
اصولا اشتباه در تايپ پسوورد معمولا در چند حرف آخر اتفاق مي افته
بطوري‌ که نفهمي کجا اشتباه شده و مجبور شي همشو پاک کني و از اول تايپ کني !
.
.
.
بعضيا بصورت کاملآ شيک و مجلسي گاو تشريف دارن..!
ما هم مثل مردم هند واسشون احترام قائليم…
شيک و مجلسي !!
.
.
.
“شهلا تو فقط منو درک ميکني ، آخه من اين همه درسو چجوري بخونم ؟”
خواهرم خطاب به قورباغه ي عروسکيمون شهلا …
فک و فاميه داريم؟!
.
.
.
پزشکان معتقدند که مصرف روزانه يک سيب از سکته هاي قلبي جلوگيري مي کنه ،
حالا سوال من اينه که اگه دوسيب باشه مشکلي هست ؟؟؟
.
.
.
نبوغ و نقشه هايي که من در فرار کردن از مدرسه داشتم
مايکل اسکوفيلد توي فرار از زندان نداشت
من حيف شدم!
.
.
.
يعني اگه ايرانسل و همراه اول
ما رو به تماشاي مسابقه فوتبال دعوت نکنند کسي نگاه نميکنه ؟؟!
نه واقعا برام سواله!
.
.
.
دارم ميرم مسافرت با مامانم خداحافظي کردم بهش ميگم آب نميريزي پشت سرم ؟
ميگه حالا برو من سيفون رو برات ميکشم !!!
من
مامانم
کل خانواده
بابام : ايول بزن قدش …
داداشم : خدايا اين شادي رو از ما نگير !!!
من : ميدونم سر راهيم …
.
.
.
يه فاميل داريم ?? ساله بيکاره!
اگه دو سال ديگه بيکار بمونه بازنشسته ميشه؟
.
.
.
آيا ميدونستين وقتي لبهاتون رو غنچه کنيد دماغتون گشاد ميشه ؟
حالا بشه يا نشه دليل نداره تو الان اونجوري کني ضايع !
.
.
.
طرف اومده با عصبانيت مي گه اين يارو زبون آدميزاد حاليش نميشه
بيا تو باهاش حرف بزن …
نفهميدم داره به من فحش ميده يا به يارو
.
.
.
دقت کردين هروقت ميخايين موهاتونو اصلاح کنين ??? نفر نشستن تو صف ؟!
ولي درست فرداي روزي که موهاتو اصلاح ميکني ،
آرايشگر از بيکاري يه شيلنگ گرفته دستش داره جلوي مغازه رو ميشوره!!
.
.
.
بيشعوري يعني:
واسه ثابت کردن باحال بودن
جلوي چند نفر غريبه دوستتو خراب کني به همين راحتي . . .
.
.
.
يه دفتر خريدم  ?? هزار تومن ، موندم توش بنويسم يا قاب کنم بزنم به ديوار
.
.
.
به بعضي از دوستان هم بايد گفت :
تردميل ميخواي چي کار ؟ اعصاب من که هست !
.
.
.
داشتم ماشينو از توي حياط ميبردم بيرون يهو مامان بزرگم از توي بالکن داد زد :
+ ننه نيوفتي تو جوق
- گفتم جوق نه جوب
+ جوب نه جوووووووي
مامان بزرگم
من
لغت نامه دهخدا
.
.
.
از اينکه فرزندانم در آينده چه باباى باحالي دارند واقعا بهشون غبطه ميخورم !
.
.
.
دانشجوي عزيز !
دوست تحصيل کرده ي من !
شمايي که فردا ميخواين دکتر مهندس اين مملکت بشين !
وااااقعا نميدوني تو کلاس بايد موبايلت رو خاموش کني ؟
نمي بيني خوابيم !!!
.
.
.
بچه خواهرم ? سالشه خورده بود زمين گفتم بيا بوسش کنم خوب شه ،
برگشته ميگه : نميخوام ؛
تو زندگي زخم هايى هست که فقط يه نفر خاص بايد بوس کنه تا خوب شه !!!
.
.
.
نحوه ي جستجوي پسرا تو گوگل :
نرم افزار پارتيشن بندي
نحوه جستجوي دخترا تو گوگل:
چطوري هاردمو به چند تا درايو تقسيم کنم؟
الان سه تا درايو دارم. ميخوام بشه ? تا !
.
.
.
من از اولم تو درساي حفظي مشكل داشتم
عوضش تو درساي محسباتي ك? ريده بودم
.
.
.
ينايي که براي تبريک تولد مينويسن HBD ، اينا خيلي آدماي مهمي هستن ،
خيلي وقتشون کمه بايد برن جونه چند نفرو همزمان نجات بدن …
.
.
.
پسر : کجا ميري ؟
دختر : ميرم خودکشي کنم
پسر : پس چرا اينقد آرايش کردي ؟
دختر : آخه فردا عکسم تو روزنامه ها چاپ ميشه !
.
.
.
يه بار جوگير شدم سي‌دي شجريان خريدم
صبح از خونه راه افتادم گذاشتم
رسيدم محل کارم هنوز شروع نکرده به خوندن
.
.
.
پدر و مادر عزيز
اگه صبح وقتي که از خونه بيرون ميرين من پاي اينترنتم
و وقتي که برميگردين خونه من بازم پاي اينترنتم
الزاما معنيش اين نيست که
از وقتي رفتين تا وقتي که اومدين من پاي اينترنت بودما !
با تشکر فراوان !
.
.
.
من رواني عزت نفس کساني هستم که شماره تلفنشونو پشت در توالت مينويسن
.
.
.
به نظرم يه عده پيدا بشن اسپري و مام نذر کنن دم مترو پخش کنن
خيلي بيشتر ثواب مي‌کنن تا جوجه‌کباب بدن توي بهش‌زهرا !
.
.
.
با داداشم رفتيم بوتيک اون جنسي که مي خواستم نبود ؛
به فروشنده ميگم ببخشيد ما يه دور بزنيم برميگرديم …
دادشم برگشته به فروشنده ميگه :
دروغ ميگه از صبح به ده نفر ديگه هم همينو گفته ، شما منتظر ما نباشين…
اي بابا فک و فاميله داريم؟!
.
.
.
يه مگس رو هوا بود در يک چشم به هم زدن رو هوا گرفتمش
با کلي افتخار به بابام گفتم حال کردي ؟؟!!
سرش رو تکون داد گفت خاک بر سرت ، جووناي هم سن تو هواپيماي بدون سرنشين
ميگيرن رو هوا ، تو هنوز مگس شکار ميکني
من :|
.
.
.
شوهر چيست !؟
شخصي است که آشغالارو مي ذاره دم در
و چنان قيافه اي مي گيره انگار همه خونه رو تميز کرده !
.
.
.
يکي از دلايلي که من تا حالا نرفتم خارج اينه که اونجا يکشنبشون جمعه س ،
جمعه همه حالش به اينه که جمعه باشه …
.
.
.
ديروز داشت از چشام آب ميومد ؛
خواهرم با اعتماد به نفس کامل ميگه : چشات آب ريزش بيني داره ؟
فک و فاميله داريم؟!
.
.
.
رفتم عکس ?*? گرفتم خانومه انقد با فوتوشاپ بهش ور رفت
که الان نيم ساعته نشستم به عکسه نگا ميکنم تا به جا بيارمش !
.
.
.
دوستم اس ام اس داده:ميدوني جريان چيه؟؟؟ گفتم : نه
گفت :واقعأ نميدوني؟ خاک بر سرت!!
گفتم : خب نميدونم. جريان چيه؟ بگو
ميگه: مقدار الکتريسيته اي که از مدار عبور ميکنه رو ميگن جريان!!
خداياااااااااااا منو ببر راحت شم…
.
.
.
ميخواين بدونين تنهايي يعني چي؟
تنهايي يعني بري توالت , کاراي لازم رو انجام بدي…
بعد شير آب را واز کني و ببيني اي دل غافل!! آب نيست…
اونوقت داد بزني يکي آب برسونه…
ولي کسي نباشه يه آفتابه آب بده دستت!!!
هي واي… ببخشيد اشک جلوي چشمامو گرفته ديگه نمي تونم ادامه بدم…
.
.
.
عزيزم
خيلي وقته مي خوام يه موضوعي رو بهت بگم
اما روم نمي شه…
من…
من عاشقت شده ام
با من ازدواج مي کني ؟
به نظرت اين متن رو واسه اوني که دوستش دارم بفرستم خوبه؟
گفتم تو دختري، اخلاق دخترا رو بهتر مي شناسي!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
لینکستان

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در بار سایت فعالیت این سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 819
  • کل نظرات : 393
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4936
  • آی پی امروز : 88
  • آی پی دیروز : 105
  • بازدید امروز : 451
  • باردید دیروز : 140
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,677
  • بازدید ماه : 5,722
  • بازدید سال : 51,654
  • بازدید کلی : 948,582
  • کدهای اختصاصی