loading...
تفریح برتر
لینک باکس ما حمایت کنید

آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 187 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)

جديد ترين اس ام اس هاي سر كاري92

 


 

 

 

ﺩﯾﮕﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﻣﻨﺘﻈﺮ ﺑﺎﺷﯿﻢ ﮐﻪ ﻣﻠﺖ ﻋﮑﺴﺎﺷﻮﻥ ﺭﻭ
ﺁﭘﻠﻮﺩ کنن
ﻣﻦ ﻭ ﺗﺮﯾﭗ ﻣﺸﮑﯽ
ﻣﻦ ﻭ ﻗﯿﻤﻪ
ﻣﻦ ﺯﯾﺮ ﻃﺒﻞ
من و شله زرد
ﻣﻦ ﺭﻭﯼ ﺩﺍﺭﺑﺴﺖ
ﻣﻦ ﻭ ﺷﻤﺎﺭﻩ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﮔﺮﻓﺘﻢ !!

*
*
*

این چند روز اینقدر لپه و لوبیا و باقالی خوردم که کار از باد نفخ گذشته…

یه چیزی تو مایه های طوفان هایان تو شکمم در جریانه….

*
*
*

من سامی بیگی نیستم بگم:دنیاروگشتم تاکه توپیداشی هیچی نمیفهمم فقط میخوام باشی!من میگم:دنیاروساختم تاکه توآدم شی هیچی نمیفهمی گمشوبرولاشی….

*
*
*

یه مثل قدیمی هست که میگه :

فلفل نبین چه ریزه ! درشتاش زیر میزه !!

*
*
*

جدیدترین اس ام اس غضنفر به نامزدش !

جاروبرقیتم آشغال !!!

*
*
*

اولین چیزی که بهش دل بستم تو بودی. بی تو آروم و قرار نداشتم! گریه میکردم. تو رو میخواستم. میدونستم تو نباشی نمی خوابم. دوستت دارم… پســـتونک!

*
*
*

وقتی یه چیزی تخفیف خورده خر نشین!
دوتا کلم بروکلی خریدم نمی‌دونم چیکارشون کنم، مزه گ .. میده!

*
*
*

بديهآدم نمك نـشـنـاس ایـــنـه کـــه وقــتی یــاد کــارایـی کـــه بـراش کـــردی مـیـــوفـتــی
از خـــودت بـیــشـتر بدت مـیـــاد تـــا اون … !!!
*
*
*

تو ایران اگه بخوایم به رویاهامون برسیم تنها راهش اینه که بگیریم بخوابیم! :|

*
*
*

وقتی می میرید نمی فهمید که مردید؛
تحملش فقط برای دیگران سخته..!

این درست مشابه زمانیه که بی شعور هستید ..!

*
*
*

ﺁﻗﺎ ﺩﯾﮕﻪ ﮐﺎﺭ ﺍﺯ ﺍﺑﺮﻭ ﺑﺮﺩﺍﺷﺘﻨﻮ؛ﺷﻠﻮﺍﺭ ﻗﺮﻣﺰ ﭘﻮﺷﯿﺪﻧﻮ؛ﮔﻮﺷﻮﺍﺭﻩ
ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻦ ﭘﺴﺮﺍ ﮔﺬﺷﺘﻪ؛
ﺍﻣﺮﻭﺯ ﯾﻪ ﭘﺴﺮ ﺩﯾﺪﻡ ﻭﺳﻂ ﺩﻋﻮﺍ ﺩﺍﺷﺖ ﺟﯿﻎ ﻣﯿﺰﺩ!!

*
*
*

شخصی میخواست بهلول رو مسخره کند. به او گفت:

دیروز از دور تو را دیدم که نشسته ای فکر کردم الاغی اس که در کوچه نشسته است

بهلول جواب داد :

من هم که از دور تو را دیدم فکر کردم آدمی به طرف من می آید!

*
*
*

مورد داشتیم طرف با دنده اتومات هم خاموش کرده

مدیونید اگه فکر کنید دختر بوده !

*
*
*

نوددرصد smsهاى دهه محرم:
1.
شام چه ساعتى میدن؟
2.
شام چى هست حالا؟
3.
مطمئنى اونجاشام میدن؟
4.
اگه رفتیم وشام داده باشن چى؟
5.
خواستن شام بدن یه تک زنگ بزن؟
6.
واسم موقع شام جا بگیر؟
7.
بدبخت نیومدی شام دادن!:|

*
*
*

وقتی میمیرید ، نمیفهمید که مرده اید

تحملش فقط برای دیگران سخت است

این مشابه زمانیست که بیشعور هستید !

*
*
*

.اگـه نــذری مـاکـارونـی مـیــدادن

سـرِ “تـه دیـگـش”

یـه واقـعـه عـاشـورای دیـگه خـلـق مـیـشـد…!!!!

*
*
*

سرعت ريدن كسي ك يبوست داره

از سرعت اينترنت من بالا تره :|

*
*
*

به نظرم خدا، * عدالت * رو * عصر روزاي جمعه *، به شدت رعايت كرده…!
توب اين ساعات روحاني!!!
همه ي بندگانش، سياه و سفيد، جوون و پير، غني و فقير، دارا و ندار، به يك اندازه؛
احساس بدبختي و دل گرفتگي ميكنن…!

*
*
*

ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﻴﻢ ﻃﺮﻑ ﺗﺎ ١ ﻣﺎﻩ ﺑﻌﺪ ﻋﺮﻭﺳﻲ

ﻫﻨﻮﺯ ﺍﺳﻢ ﺷﻮﻫﺮﺵ ﺗﻮ ﮔﻮﺷﻴﺶ ((BMW ﻣﺸﻜﻲ ))Save ﺑﻮﺩﻩ |:

*
*
*

انقد یه آهنگی رو گوش میدم که یه بدبختیم از یادم بره

بعدن اون آهنگ رو که گوش میدم دوباره یاد بدبختیم میفتم !

*
*
*

من چشمم به دوربین مداربسته های مغازه ها می افته

ناخوداگاه حرکاتم مشکوک میشه !

*
*
*

هرچی بیشتر آهنگ داشته باشی بیشتر نمیدونی چی گوش کنی !

*
*
*

چندسال پیش یه فیلم ایرانی خریده بودیم

اشتباهی اول سی دی دو رو نیگا کردیم بعد سی دی یکُ.

قشنگ اندر کفش مونده بودیم که طرف چه کارگردانی ای کرده !

*
*
*

من اگه هنرپیشه بودم صحنه ی غذا خوردن تو رستورانُ هی خراب میکردم

که مجبور شن ادسر ! غذا بیارن چند دست غذا بخورم !

*
*
*

بعضی از پسرا هستن فک میکنن اگه وسط دعوا داد بزنن ترسناک میشن!

یکی نیست بگه آخه عزیزمن

تو با اون دماغ عملیت و اون ابروهای برداشته جیییگرِمنییی!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
لینکستان

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در بار سایت فعالیت این سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 819
  • کل نظرات : 393
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 4936
  • آی پی امروز : 110
  • آی پی دیروز : 105
  • بازدید امروز : 852
  • باردید دیروز : 140
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,078
  • بازدید ماه : 6,123
  • بازدید سال : 52,055
  • بازدید کلی : 948,983
  • کدهای اختصاصی